Klacht: Ingebrand scherm

op 11 september 2019 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Is het normaal dat van een gerenommeerd merk wat GARMIN is het scherm van en E-TREX 35 T, aanschaf 275 € na drie jaar doorbrand, en dan de garantie uiteraard afgelopen is. ik heb het toetel 3 x 2 weken gebruikt.

Als GARMIN Nederland met een aanvaardbare oplossing komt en niet een tweedehands ruil toestel voor 100€ aanbied

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Garmin in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Garmin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Garmin

Heeft op 12 september 2019 om 09:57 geantwoord

Beste Jan Boersma,

Wat vervelend dat uw toestel na zulk gering gebruik nu dit probleem vertoont. Hoe dit kan is natuurlijk niet te achterhalen en ook niet goed te praten. Echter hebben mijn collega's juist gehandeld. Uw garantie is zoals bij elk ander product, twee jaar. Daarnaast wil ik u ook vermelden dat het toestel welke wij hebben aangeboden geen tweedehands model is, maar gereviseerd. Het is dus niet zo dat u een gebruikt toestel retour krijgt.

Helaas is er ook geen andere aanbieding mogelijk dan welke eerder is aangeboden.

Jeroen
Garmin Support

Heeft op 12 september 2019 om 12:03 geantwoord

OK garantie is over, maar ik vind dat een Garmin product toch echt langer als de garantie periode moet functioneren, het is het beste merk en niet goedkoop, dan mag je toch wat verwachten als klant! Dan kan je net zo goed een B merk kopen!

Alle klachten die gemeld zijn door ltjbroersma