Klacht: Horloge niet meer zichtbaar in de app

op 24 december 2019 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na update 5.4 via expres nog steeds geen connectie tussen horloge en app. Gemaild met Garmin maar aangeboden oplossing slaat alles. Moet horloge opsturen aangetekend en kosten zijn voor eigen rekening. Mocht horloge niet defect zijn dan zijn de uren ook nog voor kosten eigen rekening! Kan niet waar zijn. Z’n duur horloge en dan hem kwijt zijn en ook nog voor alle kosten moeten opdraaien. Dat kan niet de garantie zijn waar Garmin voor staat

Gewenste Oplossing:

Als ik direct een nieuw horloge krijgt wat wel werkt. Ik sport veel en heb dit horloge niet voor niets aangeschaft

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Garmin in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Garmin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Garmin

Heeft op 06 januari 2020 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nadine,

Mijn excuus voor het late bericht. Ik heb van mijn collega begrepen dat er inmiddels e-mailcontact is en dat het probleem daar verder onderzochtopgelost gaat worden.

Mocht u van mij nog verdere assistentie willen dan verneem ik dat uiteraard graag. U kunt ons ook telefonisch bereiken op: 035 799 4055

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Garmin Support

Alle klachten die gemeld zijn door Nadine1202