Mijn Klacht:
Op 6 januari kreeg ik via een instagram post te lezen dat ik een Garmin Forerunner 255 s horloge gewonnen had. Naar ik aanneem is het horloge inderdaad naar mij toegestuurd want ik kreeg van Garmin een Track and Trace code doorgestuurd. De afleverdatum bleef alleen maar hangen, PostNL heeft het horloge nooit bij mij afgeleverd.
Hierop heb ik mijn klacht gemeld bij Garmin. Zij zouden een onderzoek laten starten bij PostNL. Tot op heden (22 februari 2023) geeft niemand meer antwoord waar mijn gewonnen horloge blijft. Ik word aan het lijntje gehouden door Garmin.
Ik ben blij gemaakt met een dode mus.
Screenshots en berichten aan Garmin heb ik voorhanden.
Graag zou ik alsnog mijn gewonnen horloge willen ontvangen. Ophalen in een winkel die Garmin horloges verkoopt is natuurlijk ook altijd mogelijk.
Charlotte Van Langeveld-Bijkerk
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag mijn gewonnen horloge ontvangen.