Klacht: Geen juiste route na laatste update

Tineke07 op 18 oktober 2016 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen weekend zijn wij terug gekomen van Hongarije.
Aangezien er meerdere wegen naar Rome gaan zijn wij altijd heel voorzichtig met het kiezen van een route.
Wij rijden altijd over Slowakije Tsjechie en dan via Dresden Duitsland in en dan naar Groningen.
De juiste hebben we gekozen, alleen heeft de navigatie (ondanks dat we precies de route hebben gevolgd van navigatie) toch een nieuwe route berekend en stuurt ons ineens via Nurnberg Duitsland in.
Dit is absoluut niet de route die wij hadden aangegeven! maar toch heeft de navigatie zich aangepast.
Hierdoor zijn wij aantal uren verkeerd gereden.
De navigatie had ons bij praag via E55 naar Teplice, Dresden moeten sturen, maar stuurde ons daar niet langs.

Gewenste Oplossing:

Als de navigatie niet zomaar route wijzigt als daar geen aanleiding voor is. Daarnaast vindt ik dat de navigatie akkoord zou moeten vragen als de nieuwe route anders is dan de route die eerst geselecteerd is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garmin

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garmin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door