Klacht: Geen connectie tussen telefoon en garmin

Michael Aken, van op 23 januari 2022 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Ik moet meerdere keren per dag mijn Garmin opnieuw koppelen met mijn telefoon een nieuwe Apple iPhone 12 mini.
Wat er in de tijd dat hij niet gekoppeld is is gebeurd pakt hij ook niet op.
Wat kan ik er aan doen om dit te verbeteren?

Hoe ik dit kan verbeteren en geen klachten meer heb.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Garmin in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Garmin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Garmin

Heeft op 16 februari 2022 om 09:08 geantwoord

Beste A. van Assema,

Als eerst mijn oprechte excuses voor de late reactie.

Wat voor Garmin toestel gebruikt u? Wat u sowieso even kunt proberen is het volgende:

1. Verwijder de Garmin connect app
2. Vergeet de bluetooth koppeling met het toestel via de instellingen in uw telefoon
3. Zet beide toestellen ( telefoon en Garmin ) uit voor minimaal 15 seconden
4. Start de toestellen weer op en maak opnieuw verbinding van uit de Garmin connect app

Jeroen
Garmin Support

Michael Aken, van

Heeft op 17 februari 2022 om 10:05 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ik heb uiteraard dit al geprobeerd dan zijn ze ook weer gekoppeld dat werkt wel.
Maar waarom moet ik dit dagelijks verschillende keren doen?
Ik heb de vivoactive 4 S. Zelfs als de toestellen in elkaars nabijheid zijn gebeurd het. Ik wacht je reactie af.
Met vriendelijke groet Anneke

Bericht van Garmin

2 jaren geleden - Beste A. van Assema, Heeft u de mogelijkheid om het horloge eens met een andere telefoon of tablet te verbinden om te kijken of het daar ook mee gebeurd? Als dat zo is, dan kunnen we het horloge vervangen. Als dat niet is, dan zou je wellicht even de instellingen van je telefoon moeten nalopen of updaten e.d. Met vriendelijke groet, Jeroen Garmin Support

Alle klachten die gemeld zijn door Avan A