Mijn Klacht:
Ik heb al jaren een GPS van het merk Garmin. De toestellen zijn zoveel beter dan de TomTom, maar de klantenservice is vreselijk!
Na mijn eerste toestel gehad te hebben, kocht ik daarna ieder jaar een flitspaal kaart à €19,99. Vorig jaar deed het oude model het niet zo goed, en kocht ik een andere, de garmin smart drive 55 real-time. En daarbij heb ik hem voor €19,99 euro ge-upgrade met de flitskaart.
Ook dit jaar heb ik de kaart gekocht. Het viel mij op dat ik opeens twee opties had. Namelijk One-time voor €14,99 of 1 year fot € 19,99. Ik heb de eerste genomen. Gekocht, gedownload en geprobeerd te installeren. Dat lukte dus totaal niet. Ook niet met de online hulp. Via een medewerker kwam ik erachter dat ik dit helemaal níet hoefde te doen, want dit zat er automatisch bij!! Maar dat jaar ervoor werd er nog €19,99 voor gerekend. En alle andere jaren met mijn vorige toestel, had ik waarschijnlijk ook niet hoeven te betalen. Iets wat mij meer dan €100 plus euro had kunnen besparen.
Nu hebben ze in het eerste chat gesprek beloofd om mijn € 14,99 terug te boeken, en na vandaag gebeld te hebben, kreeg ik een email met daarin een kortingcode van €30 euro. Maar dan moet ik wel eerst honderden euro’s uitgeven om die €30 euro terug te kunnen krijgen!
Al met al, voel ik mij bedonderd en verdrogen door een valselijk aanbod van €39 euro omdat het BIJNA 1 jaar geleden was dat ik de eerste flits updat kocht voor mijn nieuwe toestel.
Ik heb eigenlijk geen goed woord over, voor de manier waarop zij mij een zogenaamd tegoed geven van €30 euro. Want zij weten ook wel dat ik dat nooit zal gebruiken!
Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug van vorig jaar: 2021, en de jaren daarvoor waar ik onnodig mijn kaarten kocht!
