Mijn Klacht:
Op 02/12/15 kreeg ik m’n Garmin GPS Montana geleverd.
Tijdens eens testen in de straat liep het enkele keren vast, maar een paar weken later op vakantie in Praag werd het duidelijk dat ik een rotding in handen had.
GPS vast / kaart vast / slechte Wifi.
Ongelooflijk want het was m’n derde Garmin en dit ding koste bijna 700 Euro!
‘k heb het gevoel dat Garmin iets in elkaar heeft gestoken met zeer veel mogelijkheden, zonder dat dit echt klaar was.
Op 29/12 Laten weten dat ik eigenlijk geen vertrouwen had in dit toestel en wou terug geven.
Maar neen ze gingen het wel vervangen en zou wel in orde zijn.
Na een maand (en een reis naar Zweden zonder GPS) gevraagd waar het toestel bleef…
Geen reactie.
Op 10/02/16 nog eens en nu ook naar [email protected] maar daar ook….
Geen reactie.
Ik begrijp dat niet, heeft iemand enig idee waar je met deze klachten terecht kunt?
Gewenste Oplossing:
terugname toestel