Mijn Klacht:
Op 6 juli j.l. heb ik via de Garmin-site, nüMaps Lifetime Europe Download gedownload. Dit koste mij het niet geringe bedrag van 89 euro. Bij controle leek alles goed te werken. De volgende ochtend vroeg vertrokken wij op vakantie. Tot in Frankrijk waren er geen problemen, maar op de tweede dag van onze vakantie, toen ik de adresgegevens van onze camping in Spanje in wilde voeren, bleek dat onze Garmin niet over de grens van Frankrijk werkte. Zoals u begrijpt baalden wij daar behoorlijk van. Ik heb niet voor niets 89 euro betaald, en nu moest ik toch op de ouderwetse manier met kaarten werken. Hoe heeft dit kunnen gebeuren?
In Spanje aangekomen, heeft het mij heel wat problemen gekost om de camping te kunnen vinden en ook tijdens onze vakantie heb ik NIETS aan onze Garmin Nvvi 200 en zijn updates gehad.
Deze klacht heb ik bij twee verschillende klantenservice e-mailadressen gemeld maar ik heb geen enkele reactie ontvangen!!
Gewenste Oplossing:
Een fatsoenlijk reactie van Garmin, is wel het minste!
Nu wij weer terug zijn in Nederland (niet dankzij Garmin!!) wil ik graag mijn geld terug! Bovendien denk ik er sterk over om een ander merk navigatie apparaat aan te schaffen omdat ik blijkbaar niet op Garmin kan vertrouwen.