Klacht: Beroerde navigatie en nog slechtere klantenservice

R.L.P.vd Ven op 08 september 2013 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar heb ik een Garmin navigatie aangeschaft met Life Time Map-updates. Na een klein opstartprobleem (of liever gezegd: het apparaat wilde niet meer opstarten) heb ik van Garmin met veel pijn en moeite een ander apparaat gekregen. Ondanks het feit dat mijn Garmin slechts zeven weken oude was kreeg ik geen nieuwe maar een ‘refurbished’ apparaat. Afgelopen zomer met het apparaat (en de meest recente kaart) naar Spanje gereden. Drama!!!
Dankzij het apparaat veelvuldig een afrit genomen om vervolgens via de oprit weer op dezelfde weg te komen. Autorijden in steden en Garmin de route laten bepalen is een uitdaging: zowel in Parijs als Barcelona als ook in Lion worden eenrichtingsverkeerstraten veelal van de verkeerde kant aangereden verkiest het apparaat ‘dwars door de stad’ boven doorgaande wegen en schakelt het regelmatig tussen gedetailleerde kaart en een overzichtskaart. Dit ongeacht de navigatievoorkeur. Leuk als je de voor de zoveelste keer een foutieve afrit afgestuurd bent….
Na terugkomst in Nederland (vier weken geleden) direct een en ander per mail aan Garmin doorgegeven. Waarschijnlijk niet interessant genoeg want tot op heden nog niets van Garmin vernomen. Door dit alles bekruipt mij het gevoel dat je klant zolang je nog niet afgerekend hebt.

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen hoge verwachtingen maar een reactie van Garmin is het minimale. Verder verwacht ik niets. Mijn volgende vakantie maak ik weer gebruik van GPS-navigatie maar nooit meer van een Garmin. Wat een service!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garmin

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garmin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door