Mijn Klacht:
Op 18 maart 2015 heb ik een Garmin Vivosmart gekocht . Helaas moest ik op 5 maart 2016 constateren dat ik het display niet meer goed kon aflezen. Apparaat retour gebracht naar verkoper en op 25 maart een nieuw exemplaar ontvangen. Tot nu toe alles prima. Het nieuwe apparaat kreeg dezelfde klacht en heb Garmin gemaald op 12 augustus. Remainder inderdaad gestuurd op 17 augustus vanwege geen reactie. Op 24 augustus bericht dat ik mijn vivosmart mag omruilen voor een vivosmart HR. Op 24 augustus bericht gestuurd dat ik gebruik wil maken van dit aanbod en gevraagd naar de verdere afhandeling. 26 augustus mail dat alles 15 tot 20 werkdagen in beslag neemt. Moet alle gegevens (kopie aankoop/klacht/serienummer/email ed) opnieuw sturen. Dit per omgaande geregeld.
Op 8 september bericht dat een retournummer moet gebruiken en apart een automatische gegenereerde mail ontvang met daarin verzendinstructies en adres waar dit naar toe moet. Deze niet ontvangen.
Nu, wegens vakantie, 21 september mail gestuurd dat ik de automatische gegenereerde mail niet heb ontvangen.
Deze Garmin heeft mij tot nu toe gekost:
Aanschaf € 139,00
2× retour woonadres naar Rotterdam (winkel van aanschaf) 23,41
Aangetekend versturen naar Garmin (als ik deze gegevens ooit krijg) € 8,60
Totaal € 171,04
Daarbij niet de tijd van ophalen en wegbrengen en de tijd van de mailwisseling, en de frustratie en tijd dat het omruilen met zich meebrengt.
Gewenste Oplossing:
Als ik alle gemaakte kosten vergoed krijg en niet steeds het standaard excuus dat ze veel mails krijgen met klachten. Dat is niet mijn probleem maar dat van Garmin.