Klacht: Nooit om dit product gevraagd!!!

op 03 januari 2018 over Garcinia Cambogia support in de categorie Gezondheidswinkels

Ik zit met een vervelend probleem en weet me zo 1 , 2, 3 niet wat ik nu moet doen.
Puur uit nieuwsgierigheid heb ik mijn gegevens op een reclame advertentie in gevuld uit nieuwsgierigheid naar het product. Na meer informatie te hebben ingewonnen had ik ook besloten dat dit niks voor mij is, en ik maar een dagje harder moet gaan trainen. Dus 3 dagen later een pakketje op de stoep met 4 doosjes van 30 capsules Garcinia Cambogia zonder enige informatie van een afzender, pakbon of retourticker. Ik zit absoluut niet op dit product te wachten, zelfs niet als deze 14dagen kostenloos als tester zijn.( de dosering die gestuurd is, is zelfs voor 4 maanden.) Nu wil ik deze doosjes heel graag terug sturen maar ik heb geen retour adres of maar enige informatie waar deze doosjes vandaan komen. En nou heb ik zo een flauw vermoeden dat er een dikke rekening aan zit te komen waar ik al helemaal niet op zit te wachten. Ik ben op internet gaan kijken wat ik het beste kan doen maar o mijn god wat een ellende zeg alles behalve positief. Ik sta er ook op dat deze grap mij geen cent gaat kosten en zo wel ga ik deze persoonlijk verhalen op de persoon die achter deze oplicht praktijken zit. En dit is geen bedreiging maar een belofte! Ik wil dit graag met jullie delen in de hoop er niet nog meer slachtoffers gaan vallen. Ik ga het er in ieder geval niet bij laten zitten, helaas hebben ze dan de verkeerde getroffen!

Als deze grap mij geen cent gaat kosten en deze mensen stoppen met dit vieze spelletje. Er zijn namelijk mensen die niet zo bij de tijd zijn of niet bekend zijn met de wegen die bewandeld moeten worden. En het feit dat mensen die graag willen afvallen niet eens nieuwsgierig kunnen zijn naar een product want dan gelijk aan iets hangen. Schande!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garcinia Cambogia support

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garcinia Cambogia support nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W. Den Heijer