Klacht: Garantievoorwaarden Samsung telefoon

op 01 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Het scherm van mijn telefoon begon van de een op andere dag gewoonweg los te laten. Toen ik mijn telefoon ‘S nachts aan de oplader legde en hem ‘S ochtends weer pakte was het hele scherm van de telefoon blauw. Mijn gedachte was toen, ik kan hier niets aan doen en het zal wel binnen de garantie vallen. Vervolgens de telefoon opgestuurd naar dynafix (reparatiepartner van tele2). Hier zijn vervolgens enkele dagen overheen gegaan en toen kreeg ik het bericht van dynafix dat het niet binnen de garantie viel, met foto’s erbij van dat er een barst in het scherm zat. Deze barst zat er zeker niet in toen ik het toestel verstuurd had, plus dat deze dus ook niet het blauwe scherm veroorzaakt heeft. Ik heb vervolgens contact opgenomen met Tele2 en het enige wat zij mij kunnen melden is dat zij niets kunnen doen aan het feit dat zij mijn toestel zo beoordeeld hebben. Mijn mening is dat tele2 hier wel degelijk wat aan kan doen, zij zijn immers verantwoordelijk want zij zijn degene die mij de telefoon geleverd en verkocht hebben. Ik heb vervolgens naar Samsung gemaild, deze sturen mij weer terug naar Tele2. Met als dieptepunt dat Tele2 denkt dat er tijdens het versturen een barst in is gekomen en ik zelf contact op moest nemen met PostNL, ik bedoel wat verwachten ze dat PostNL kan zien of iemand een pakketje heeft laten vallen? Ik heb dus simpelweg geweigerd om mijn toestel te laten repareren en heb hem dus terug laten sturen, hiervoor mag je dan nog wel even €36 onderzoekskosten afbetalen! Terwijl iedereen in een oogopslag kan zien dat het scherm blauw was! Wat ik überhaupt vreemd vind is dat ik in discussie moet gaan met Dynafix terwijl dat eigenlijk de taak van Tele2 behoort te zijn.

Ik ben tevreden wanneer mijn toestel gemaakt wordt en ik de onderzoekskosten terug krijg. Of wanneer ik een vervangend toestel (die gelijkwaardig is) terug krijg, deze mag wel refurbished zijn o.i.d.. Ik betaal namelijk wel nog maandelijks €7 voor mijn telefoon tot eind mei 2018.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jubo1234