Klacht: Garantiegeval aanmelden niet mogelijk

op 31 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Apparaat binnen de garantieperiode (2 jaar) defect. Proberen door te geven aan Wehkamp voor reparatie, zonder succes. Website waar je niets aan hebt. Mailen zinloos, ondanks dat ze het je beloven krijg je nooit antwoord. Bellen met klanten”service” ad 0,35/min. is ook een ellende. Eindeloze wachttijden met als resultaat: 3 telefoontjes, ruim 16 euro kosten, mij vorige maand bij hen overkomen als gevolg van een simpel vraagje over een levering. Ga vooral zo door Wehkamp!

Gewenste Oplossing:

Apparaat ter reparatie kosteloos laten ophalen, repareren en terugbezorgen zoals vermeld in hun garantievoorwaarden (garantiebewijs is vanzelfsprekend aanwezig).

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 31 januari 2014 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

31-01-2014 Door een technisch probleem lukt het aanmelden op dit moment niet. Wij zullen het zo snel mogelijk voor u regelen. U ontvangt dan een e-mail.
Webcareteam
wehkamp.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Benjiwhite