Klacht: garantieafwerking

op 07 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kocht op 8 febr.2016 een electrische tandenborstel.
Deed op30 mei 2017 melding per telefoon van het niet meer functioneren ervan.
Mij werd beloofd binnen een week iets te horen.
26-06-2017 werd dit opnieuw toegezegd.
4-7-2017 precies hetzelfde verhaal.
18-07-2017 zelfde verhaal.Ik deed een voorstel om het bedrag te vergoeden.Daarvan zou ik zo snel mogelijk vernemen.
Nu: Niets gehoord.
Vandaag zijn er weer tandenborstels in de aanbieding.Omdat ik me nu moet behelpen met tandenpoetsen ga ik er een kopen.

Gewenste Oplossing:

Als deze nieuwe borstel alsnog vergoed wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 augustus 2017 om 14:05 geantwoord

Heb helemaal geen e-mail ontvangen op 27-07j
Ik neem nu voor de zesde keer contact met U op en vrees dat het weer nergens toe leidt.

Alle klachten die gemeld zijn door Jantje ontevrede