Klacht: Garantie Toshiba laptop

op 28 januari 2014 over Toshiba in de categorie Electronica - Computers

Op 2 Augustus heb ik een Toshiba C855-255 laptop gekocht. (600 euro).
In december liep de laptop voor het eerst vast. Met telefonische assistentie van de leverancier weer aan de praat gekregen. Begin januari weer geen beweging in de laptop te krijgen. Toshiba gebeld, twee jaar garantie. 7 Januari laptop opgehaald. Na telefoontje van Toshiba of Dynafix blijkt de computer helemaal in orde te zijn, geen mankementen aan te vinden.
Om de laptop weer terug te krijgen moet ik 70 euro betalen. Indien de laptop echt stuk was geweest zei men dat de reparatie dan gratis zou zijn. Op deze manier kan Toshiba altijd zeggen dat de laptop niet kapot was en de klant 70 euro laten betalen!
Is dit een correcte gang van zaken??

Rin Westerhuis

E: rin_westerhuis@hotmail.com
T: 0341-451653
M: 06-55345152

Als Toshiba zegt twee jaar garantie op een artikel. Ze bieden als service haal- en brengservice. Vind ik het niet correct dat ze bij een reparatie zeggen: Uw laptop was niet kapot, niets mee aan de hand. U moet 70 euro verzendkosten betalen. Ik kreeg de laptop niet meer aan de praat, breng hem niet voor mijn lol naar Toshiba. 70 Euro vragen voor iets wat niet te controleren is is m.i. niet correct. De chauffeur/pakjesbode van Dynafix vertelde dat hij hierover erg veel klachten van klanten krijgt.
Ook slechte communicatie/geen communicatie met Toshiba!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toshiba

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toshiba nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rin