Klacht: Garantie toestel LG G4

op 18 juli 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn toestel heeft op dit moment een bootloop probleem. Ik bel met T-Mobile en wordt vriendelijk geholpen. Meneer geeft aan dat dit een bekend probleem is en dat het toestel nog onder de garantie valt. Ik word naar de dichtstbijzijnde winkel gestuurd. In de winkel ( Den Haag, Spuistraat) word ik doorverwezen naar een winkel die reparaties zou doen voor T-Mobile ( Me for You). Bij aankomst tref ik een eetgelegenheid aan en in de hoek staat een balie met allerlei telefoonartikelen. De medewerker staat als een volleerd autoverkoper zijn product aan te prijzen bij een dame die er niet veel van begrijpt. Uiteindelijk ben ik aan de beurt. Ik beschrijf mijn probleem en hij geeft aan dat het inderdaad een bekend probleem is en ik geef mijn toestel aan hem ter inspectie. Hij bekijkt hem aan alle kanten en zegt dat hij het toestel niet kan opsturen met de garantie dat hij kosteloos wordt gerepareerd. Het blijkt dat er een hoekje van de telefoon ( niet het scherm) wat schade ( door mijn sleutelbos in de tas een goed half jaar geleden) heeft en dat LG daar moeilijk over gaat doen. Misschien kan het toestel niet gemaakt worden maar dan zijn de onderzoekskosten wel voor mijn rekening.
Zeker 3 mensen geven aan dat de bootloop betreffende LG G4 een bekend probleem is (staat ook op internet) en dan probeert een ingehuurde buitenstaander mij op te laten draaien voor de kosten. Het abonnement duurt nog een half jaar, ik moet dus nog een half jaar voor een kapot toestel betalen.
Errst geven 3 mensen

Ik zou tevreden zijn als mijn toestel gewoon kosteloos gemaakt wordt of dat anders de toestelkosten in mijn abonnement voor het duur van het abonnement worden verrekend.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke Hoek-van Oijen