Klacht: garantie ring

op 05 oktober 2016 over Swarovski in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een ring van swarovski gekregen van mijn exman,daar wij gescheiden zijn heb ik geen kassabon ,de ring zijn de steentjes uitgevallen,een heel veel gehoorde klacht van swarovski heb ik inmiddels gelezen op kassa consumentenbond,ik heb ook gelezen van de enorme slechte service van swarovski zeer triest,ze willen de ring niet ruilen of een tegoedbon geven.verder heb ik het zakje van de aankoop,en de 2 doosjes waar de ring in zat met het artikelnummer en alles.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer wanneer ik een tegoedbon ontvang of voor het aankoopbedrag een andere ring mag uitzoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 777Blessings