Klacht: Garantie reparatie horloge KEIZERZWAARD

op 31 maart 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Op woensdag 2 februari 2016 heb ik mijn horloge naar Lucardi gebracht. Er zaten steentjes los in het klokwerk en ik had gelukkig nog garantie. Dit werd in het begin allemaal netjes afgehandeld. Er werd mij verteld dat hij pas een week later verzonden zou worden. De reparaties worden namelijk maar op 1 dag verzonden, op dinsdag. Er werd mij verteld dat de reparatie ongeveer 2 weken zou duren. Nou, zoals iedereen kan rekenen, zou ik mijn horloge 3 weken in totaal kwijt zijn.
Toen ik een mail had gekregen dat mijn horloge in het filiaal was, ging ik hem gelijk ophalen. Tenminste, dat dacht ik. Toen ik daar aan kwam, werd mij verteld dat het horloge weer terug was naar de reparateur, omdat er nog een steentje los zat. Ik vond dat zij dit wel aan mij mochten doorgeven, want ik was daar dus voor niks. Er werd mij verteld dat deze toen direct was terug gestuurd. Dus weer na 2 weken belde ik om te kijken of mijn horloge binnen was. Zij konden eerste helemaal niks over mijn horloge vinden. Ze wisten niet waar het was en hoe lang het nog zou duren. Er werd mij de dag daarna verteld dat het horloge pas die week was opgestuurd. Er werd ook gezegd dat zij mij zouden bellen zodra het horloge binnen was.

We zijn nu bijna 2 maanden verder. Het is nu 31 maart. Ik heb hun gebeld en raad eens, hij was binnen. Eerst konden ze het horloge weer niet vinden. Ik kreeg het gevoel dat zij mijn horloge kwijt waren geraakt. En alsnog moest ik hun bellen in plaats van dat zij mij belden. Aan de telefoon vroeg ik of ik de locatie verantwoordelijke mocht spreken. Deze had ik blijkbaar al aan de telefoon. Ik zei dat ik een klacht wilde indienen. Dit kon alleen via internet. Ook vertelde zij mij dat ze wel wat over dit incident had gehoord, maar weinig ervan had mee gekregen. Hoe goed ben je dan op de hoogte van de problemen op de locatie?

Ik ga mijn horloge morgen ophalen. Eindelijk. Na 2 maanden. Ik ben benieuwd of ik nog een vergoeding hiervoor krijg.

Niet. Ik ben niet tevreden geweest in heel het proces. Ik had niet het gevoel dat zij er achter aan zaten. Ik heb het gevoel dat zij rommelig zijn en niet volledig hun werk doen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 25 april 2016 om 09:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan, namens Lucardi willen ik onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

Indien je de klacht doorstuurt naar info@lucardi.nl met daarin je gegevens, kunnen wij je klacht in behandeling nemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webteam LucardiGeachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webteam Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door laurapelealu
x