Klacht: Garantie op nieuwe telefoon kan niet worden genoemd door eigen klantenservice van Tele2

op 06 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Hallo, waarom ik wegga bij Tele2; Het bereik is ernstig slecht hier in Oosterwolde GLD.
Voor de rest was ik tevreden over de tarieven. Waar ik uiteindelijk op afgeknapt ben; eigenlijk had ik al een nieuw abonnement afgesloten bij jullie, ook om het 4g netwerk van jullie een eerlijke kans te geven. Een mooie Iphone SE met een abonnementje erbij, dat had ik afgesloten. Een dag later dacht ik, ik bel nog even op om te vragen hoe het zit met de garantie van de nieuwe telefoon die ik via jullie had gekocht. Van de klantenservicemedewerkster kreeg ik een heel raar antwoord: Ik mag geen uitspraken doen over garantie. Het was een heel getouwtrek om info te krijgen over hoe het zou werken als mijn telefoon kapot zou gaan. Uiteindelijk gaf ze mij woest een telefoonnummer van jullie partner waar ik maar naartoe moest bellen. Dat nummer heb ik gebeld, het was het nummer van de receptie van inderdaad het bedrijf wat de reparaties uitvoerde. Ik kreeg van de receptioniste weer een ander telefoonnummer. Een 0900nummer 45ct per minuut en 45ct instapkosten met een wachttijd van 14 minuten hoorde ik. Direct de telefoon erop gegooid. Zo ga je niet met klanten om. Ik moet dus minimaal 5euro betalen om erachter te komen wat voor garantie er op mijn Iphone zit!

Dikke doei

Tele2 verkoopt telefoon en ze zouden ook zelf moeten kunnen melden wat de garantietermijn is op die telefoons!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waardelozeverkoop