Klacht: Garantie of toch niet

op 08 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben 3,5 jaar in het bezit van een eetkamerstoel. De stoel is niet vaak gebruikt en opeens kraakte de stoel aan alle kanten als je er op ging zitten. Een snelle inspectie toont aan dat het hout in de poot over de lengte gespleten is. Dat hoort niet.
Dus voor garantie ben ik met de stoel naar de winkel gegaan waar de baliemedewerker mij na telefonisch overleg kon mededelen dat ik met €15 korting een nieuwe stoel mocht uitzoeken of een officiële klacht indienen en €15 terug krijgen. Ik koos voor de laatste optie. Echter 1 dag later wordt ik gebeld dat dit niet meer het geval is en ik geen recht heb op een vergoeding. Op de vraag of het normaal is dat een stoel na 3 jaar kapot gaat werd bevestigend beantwoord \”Wij staan maar garant dat onze producten 3 jaar mee gaan\”.

Dat ik alsnog de €15 tegemoetkoming krijg die mij in de winkel is toegezegd.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Klager08122015