Klacht: Garantie geleverde apparaat

op 11 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Tot mijn grote verbazing werd mij bij de aflever balie verteld dat ik mijn garantie (van mijn inbouw oven,welke geleverd is als complete keuken) moest halen bij de leverancier die aan ikea geleverd heeft.

Lijkt mij normaal dat er word gezegd en word gedaan zoals wettelijk is aan wie je betaalt je ook je garantie geeft.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 14:58 geantwoord

Hej,

Bedankt voor je bericht. Begrijpen we goed dat je een beroep wilt doen op de garantie? We raden je inderdaad aan om contact op te nemen met de servicedesk keukenapparatuur via de volgende link: https://bit.ly/1kS1WZW Onze collega\'s daar helpen je graag verder.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Reactie van de melder van de klacht Siesf@hotmail.com

10 maanden geleden - Reactie zeer laat en eigenlijk een slap verhaal . Leuk voor op televisie wettelijk rammelde aan alle kanten . vorige klacht nooit wat over terug gehoord( kraan die niet in aanrecht kon ) hier in iedergeval nog een ontevreden mail. Vriendelijke groet ferdi

Alle klachten die gemeld zijn door Siesf@hotmail.com