Klacht: Garantie bankstel

op 25 augustus 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

4 jaar geleden hebben wij een hoekbank gekocht bij de Leenbakker.
na iets meer dan een jaar begonnen er scheuren te ontstaan in het kunstleer van de bank waar deze vast gestikt zat. Na dit gemeld te hebben konden we een nieuwe bank komen uit zoeken.
Aangekomen in het filiaal blijkt deze bank niet meer leverbaar te zijn en waren we genoodzaakt bij te betalen omdat de enige vergelijkbare bank een stuk duurder was.

Na 2 jaar deze bank gebruikt te hebben beginner er nu overal op de bank kleine haarscheurtjes te ontstaan. We hebben altijd de bank onderhouden met het daar voor aan geraden en bijgekochte onderhoud middel.

Na melding gemaakt te hebben van deze klacht zijn wij overigens wel goed en vriendelijk te woord gestaan door een mede werker in het filiaal in Roermond.

Na enkele weken komt de oplossing dat wij de bank in kunnen leveren en dat we 1/3 van het aankoop bedrag terug kunnen krijgen! Ik vind dit zeer onredelijk zeker aangezien het al de 2e keer is dat wij genoodzaakt worden om een nieuwe bank aan te schaffen door de slechte kwaliteit van de producten.
Nu is het niet zozeer het probleem dat we maar 1/3e van het aankoop bedrag terug kunnen krijgen maar dat we dus ook onze bank in moeten leveren om het geld te kunnen krijgen. waardoor wij genoodzaakt zijn een tijd op de grond te moeten zitten terwijl we wachten op ons geld om daarna een bank te moeten gaan kopen.

Ik zou tevreden zijn als leenbakker ons of het volledige bedrag terug betaald zodat wij een gelijkwaardige bank aan kunnen schaffen en de oude dan meteen kunnen retourneren. Of minimaal ons de bank kunnen laten houden na het uitbetalen van het bedrag zodat wij rustig een andere bank uit kunnen zoeken terwijl we nog gewoon in onze woonkamer kunnen zitten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart van H out