Klacht: garantie

op 14 maart 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

KLACHT Wij hebben deze bank +/- een 3 kwart jaar geleden gehaald met 3 jaar garantie, wat gebeurt er de achterkant van de bank valt er af.

we hebben 10 a 20 x mogen bellen, 10 x mailen zonder antwoord, langs geweest en totaal geen antwoord.

Vandaag weer 2 x gebeld eerst met filiaal Amstelveen om te horen te krijgen dat de klacht is afgewezen ( dankjewel voor de informatie daar hadden ze ons ook over kunnen mailen of bellen in plaats van dat wij er weer achteraan moeten). Hierna hebben wij het hoofdkantoor op gebeld waarom de klacht was afgewezen, hierbij kregen wij het antwoord:

Het is een niet gegronde productie fout en het is jullie eigen schuld door op de achterkant te gaan zitten ( worden beschuldigd zonder enige navraag dat wij dit doen, wat natuurlijk absoluut niet gebeurd).
En is dat niet zo, dan is dit nog steeds geen gegronde reden tot reparatie.
Wij hebben 3 jaar garantie op de bank, maar waar slaat die garantie nou eigenlijk op. Wat moet er dan wel stuk zijn.

reparatie of compensatie

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tkoolmoes