Klacht: onheus bejegend verkoper

op 09 oktober 2014 over Garage van boven, Emmen in de categorie Autodealers

Ik kwam samen met mijn vrouw om te kijken naar een nieuwe Nissan. Eerst vroeg de verkoper of ik even wilde wachten omdat hij zijn maaltijd nog niet op had. Er was verder niemand in de showroom. Ik zei dat we weinig tijd hadden, dit stond mijnheer al niet aan maar ging tot met ons verder. Ik heb een Micra van 2011 (nieuw gekocht en geen krasje te bekennen en een duurder uitvoering met zonnedak, gps etc, nieuwprijs 16.500 euro. Nu ging hij een prijs bepalen waardoor ik bijna 10.000 euro moest laten vallen binnen 3 jaar op een nieuwe auto. Ik moest hier om lachen en de verkoper was hier duidelijk niet van gediend, op zeer dreigende toon wilde hij mij letterlijk de showroom wel uitgooien. Ik kan u verzekeren dat dit niet echt klantvriendelijk over komt en ben er ook niet van gediend om zo behandeld te worden. Deze zaak is breslist geen Nissan dealer waardig om zo met klanten om te gaan. Ik werk zelf in de dienstverlenend bedrijf en kan mij niet voorstellen dat wij klanten op zo’n vervelende dreigende manier te woord hebben gestaan. Ik hoop dan ook dat u hier iets mee kunt. Ik wil graag Nissan blijven rijden maar ben nu genoodzaakt om een andere dealer te gaan zoeken.

de monteurs zijn van goede wil en klantvriendelijk.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garage van boven, Emmen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garage van boven, Emmen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Abbing