Klacht: Loze beloften

op 13 december 2016 over Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel in de categorie Autodealers

Een auto gekocht bij rinie. Was compleet met nap en onderhoudsboekje. Word afgeleverd met kleine beurt en apk en wat kleine dingetjes. Blijkt bij afhalen dat het onderhoudsboekje is gestolen met de sleutels van de rest van zijn occasions. Vraag me af wat een onderhoudsboekje bij de autosleutels doet. (Boekje ligt normaal gesproken in de auto). Is geen probleem zegt rinie. Hij zou de onderhoudshistorie opvragen en opsturen. Dik 2 maanden elke week 2 keer gebeld hoe het zit met de onderhoudspapieren. Letterlijk aan het lijntje gehouden. (Noem het naief van mij). Of hij was door zijn rug gegaan en zat aan de morfine of de papieren waren in de post kwijtgeraakt.Naderhand blijkt de kleine beurt ook niet uitgevoerd als ook de kleine dingetjes. Intussen krukassensor en thermostaat moeten laten vervangen. Nog gevraagd tijdens de aflevering of er garantie op de auto zat. Nee zegt rinie maar ik lever wel service.
Wat voor service denk ik nu.

Als de onderhoudshistorie echt opgestuurd wordt of de kosten van de reperaties gecompenseerd worden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Eldering