Klacht: Klacht hoofdsteun + wieldop opgelost?

op 22 juni 2015 over Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel in de categorie Autodealers

Helaas is deze klacht bij lange na niet opgelost. Ik zit nog steeds te wachten op mijn spullen.
Ben net voor de Pasen bij ze langs geweest en ik zou mijn spullen in de week na Pasen krijgen!! En mijn vrouw een bos bloemen…
Mijn spullen heb ik niet en die bloemen, wel die zullen ook wel dood zijn.
Heb twee weken terug maar weer eens gemaild en afgelopen week kreeg ik dan volgende bericht: ” ben zo juist terug vanuit het buitenland neem mirgen contact met u op “.
Morgen is nu een week geleden en weer niets gehoord. Zelf maar geprobeerd te bellen maar opnemen ho maar.

Ik wil mijn spullen binnen voor 26-06-15 hebben!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Gils69

4 jaren geleden - Neem de telefoon in je tengels of mail, maar laat iets van je horen want dit is op het onbeschofte af! Ik denk niet dat ik deze behandeling van je verdien!

Reactie van de melder van de klacht Gils69

4 jaren geleden - Klacht kan gesloten worden aangezien meneer niet het fatsoen heeft om even te bellen en de situatie uit te leggen. Heb net zelf gebeld en contact gehad met meneer en besloten is dat ik dit zelf oplos en de kosten aan meneer door belast.

Alle klachten die gemeld zijn door Gils69