Klacht: Goed en ongecompliceerd zaken doen

op 28 april 2015 over Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel in de categorie Autodealers

Als ik iets te klagen heb ben ik nooit te beroerd om dat te melden, dus als ik tevreden ben vind ik dat ik het ook moet melden. Bij deze; ik ben tevreden. Daihatsu YRV gekocht met weinig kilometers NAP, goede prijs voor Space Star gekregen, zo te zien ook al weer verkocht. Simpel en zonder gezeur en gladde praatjes deal kunnen sluiten. Toegangsweg naar de garage zit nogal verscholen en ziet er niet solide uit, maar ach, dat is bijzaak. Zeker een aanbeveling.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Oldenburg