Klacht: Automaat bak stuk na 2 dagen

op 16 maart 2017 over Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel in de categorie Autodealers

Kocht bij dit bedrijf een prachtig uitziende Audi was altyd van ze buur jongen geweest vertelde die mij die was er zo zuinig mee geweest en zelf hadden ze er ook paar weken mee gereden was een beest van een auto hahaha een barrel van een auto bleek achteraf na een dag voelde ik met weg reiden een bonkje met wegreiden nam uiteraard gelijk contact met ze op waarop ze zeiden moet je de bak ff laten fluchen meer kan het niet zijn zo gezegd ik gedaan bak laten fluchen 275 euro olie wat uit de bak kwam was helemaal zwart en verrot nog nooit vervangen zuinig mee omgegaan heten dat tog 2 weken later loopt heel de bak in de soep neem contact op en van kasje naar de muur en weigeren een cent te betalen mensen schakel je rechts beistand in dit zijn. Oplichters moeten gestopt worden 3000 schade gaat het niet

Als opgelost word

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Audistuk