Klacht: Galaxy Tab langs de neus…

op 29 januari 2014 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

geachte manager,

(Gebruik beschaafde taal, staat in dit invulvakje van Klacht.nl / het spijt me maar de terminologie bedriegen, liegen en bedonderen kan ik niet anders omschrijven)

ik heb afgelopen week gebeld ivm met de vraag waar mijn besparingspakket dat met mijn aangegane contract zou geleverd worden blijft.
Daarop ging uw medewerker zoeken in het systeem en deelde me mede dat ik een Budget – contract genomen had waarbij dit niet van toepassing blijkt te zijn.
Ik geloofde mijn oren niet toen ik dit hoorde. Om over te stappen naar jullie moet je op de openingspagina klicken op DIRECT REGISTREREN.

Ten tijde van mijn aanvraag werd op jullie site je de keuze gegeven uit optie met galaxy TAB of met IPad Air. Jullie website is ondertussen aangepast.
Ik zie nu dat jullie ook de optie In Control zo hebben, zonder de Samsung.
Heb ik die optie? ik weet het niet….ik heb hier een “overzicht van uw gegevens”, maar daar staat – TACTISCH – nog niet eens op welk type contract je hebt…
Ik weet in ieder geval zeker dat ik voor de optie MET SAMSUNG heb gekozen.
Jullie misleiden en bedriegen. Nu ben ik eens gaan surfen, en zie hoeveel mensen jullie bedonderd hebben.

Kom NIET aan met het antwoord dat ik jullie begroetingspakket heb gehad, waar ik binnen 14 dagen op kon reageren..
Het is pure misleiding, en ik zal deze Samsung van jullie krijgen, want ik ben niet iemand die het laat bij een antwoordje van een van jullie arme medewerkers die mee moeten liegen..
Als ik kwaad ben dan ben ik een harde, zeg ik op een vriendelijke manier, dan ga ik door – met de huidige middelen bv Facebook, delen, delen, delen, etc* – om te zorgen dat veel, veel mensen zullen overstappen en blijven bij een andere leverancier.

*dit berichtje kopiëren en plakken

Ik verblijf,
Guido Henckens

1. de Galaxy tab + incontrol pakket zoals aangekondigd door OXXIO
2. met alle respect voor de medewerkers - een volwassen en degelijk antwoord van een hoofd / teamleider, ik wil graag een naam + functie erbij zien.

(ik heb zelf in dergelijke bedrijven gewerkt, dus ik ken de werkwijze)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

3 jaren geleden - Beste guidohenckens, We hebben meerdere malen getracht telefonisch contact met u te leggen en wij hebben uw voicemail ingesproken. Helaas was u op dat moment niet beschikbaar. Wellicht dat u in de gelegenheid bent om telefonisch contact op te nemen met ons via het telefoonnummer dat ik aan u heb verstrekt. Met vriendelijke groet, Tess Oxxio Nederland bv

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 06 februari 2014 om 15:08 geantwoord

Beste guidohenckens,
Wij hebben vandaag telefonisch contact met u gehad en met u verschillende mogelijkheden besproken. U heeft aangegeven dat u hier nog even over wilt nadenken en dat u op korte termijn aan Oxxio kenbaar maakt met welke opties u akkoord gaat.

Wij vernemen graag op korte termijn van u en gaan ervan uit dat wij samen met u tot een passende oplossing zullen komen.

Tess
Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door guidohenckens