Klacht: Galaxy S8 plus gebarste scherm (niet door mij veroorzaakt)

op 17 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pixelprobleem met met mijn toestel. Toestel aangemeld voor ophaaldienst voor reparatie. Achteraf ontvang ik van Samsung Dynafix een factuur en foto van mijn toestel dat mijn scherm gebarsten is en niet onder de garantie valt. Toen ik het toestel opstuurde zal er GEEN barsten op!

Nu moet ik opdraaiden voor kosten die ik niet veroorzaakt hebt.

Gewenste Oplossing:

Graag een oplossing en niet klanten laten opdraaien voor dingen die ze niet veroorzaakt hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mouradt