Klacht: galaxy s2 Batterij na 3 weken stuk, geen reactie van laderwebshop !!

op 22 januari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Hallo ik heb op 27-12-2013 een nieuwe batterij bestelt bij laderwebshop voor mijn galaxy s2 phone.
Nu is mijn telefoon zo ineens uit gegaan en kan hem niet meer opstarten, geeft nog alleen een beeldscherm met een grote gele driehoek mer een uitroepteken erin. batterij na 3 weken stuk.
Nu schetst mij verbazing dat die nieuwe batterij wat ik gekocht heb de zelfde productie datum heeft als de oude orginele batterij die geleverd is bij die telefoon (27-08-2011), dus met andere woorden die nieuwe batterij heeft gewoon een kleine 2 en een half jaar stil op de plank gelegen en daar worden batterijen over algemeen niet beter van.
Maar mails gestuurt naar laderwebshop en geen reactie terug, erg jammer allemaal.
Dus let op mensen als je een nieuwe batterij bestelt/koopt, vraag dan eerst wat de productie datum is van de batterij.
Te oud en de batterij kan al stuk zijn !!!!

mvg dave

Dat ik gewoon de kapotte terug kan sturen en een nieuwe krijg !!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 22 januari 2014 om 19:04 geantwoord

Dat is inderdaad lang geleden ik heb ze nu met 2013, stuur de jouwe terug en je krijgt een nieuwe.

Alle klachten die gemeld zijn door superdave