Klacht: Galaxy J3 na 6 weken kapot, Samsung helpt niet.

op 11 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In Juni van dit jaar heb ik een Samsung Galaxy J3 gekocht. Na 6 weken startte hij niet meer op en bleken er een paar barstjes in het scherm te zitten. Telefoon is niet gevallen en er is ook niets aparts mee gebeurd. Na contact te hebben gehad met Samsung raadden ze me aan gebruik te maken van de ophaalservice, als alleen het scherm stuk was zou ik hem binnen 2 werkdagen weer terug hebben. De voortgang van reparatie is te volgen via de site van Dynafix. Na een week had ik nog niets gehoord en op de site van Dynafix stond bij status: logistiek afstand gedaan – product blijft bij repair center. Dit bleef een aantal dagen staan. Bij Samsung wist men niet wat dit betekende en ik moest zelf maar contact opnemen met Dynafix. Nadat ik contact met met hen had opgenomen bleek dat het toestel ‘gecrediteert’??? werd. Het toestel werd teruggestuurd naar Samsung omdat hij niet gerepareerd kon worden, wat er aan mankeerde kon mij niet verteld worden. Samsung zou dan binnen 5 werkdagen besluiten of ik mijn geld dan wel een nieuw toestel zou krijgen. 6 Werkdagen later maar weer gebeld met Samsung en daar kreeg ik te horen dat ik maar geduld moest hebben. Op mijn opmerking dat ze op de site binnen 2 werkdagen klaar hebben staan werd gereageerd met, ja, dat moet er maar eens af. Ondertussen zijn we ruim een maand verder en weet ik nog steeds niets.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn telefoon gerepareerd en wel terug heb, of een nieuwe telefoon heb. Of gewoon het aankoopbedrag terug zodat ik zelf een nieuwe kan kopen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eagle-Joe