Klacht: Gaatjes verkeerd geschoten bij kind door Lucardi

op 24 september 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Bij mijn dochtertje van 18 maanden hebben wij gaatjes laten schieten op zaterdag 23 september 2017 bij Lucardi in Almere stad. Vandaag 24 september 2017 ontdekten we, dat de gaatjes van elkaar afwijken. De ene zit heel stuk lager dan de andere en dat is duidelijk zichtbaar. Wij ballen er van. De damme (korte damme met zwart haar en heeft zelf diverse oorgaatjes) die gaatjes schoot had trillende handen en heeft tot 3 keer toe verschillende malen met schift moeten aan stippen. Ze zette geen stip maar een lijn door haar trillende handen op het oortje van onze dochtertje. Het was duidelijk te zien, dat ze zelf gespannen was en ze had er ook geen zin erin. We wouden wat duurdere oorknopjes maar ze hadden niks opvoorraad behalve de goedkoopste in zilverkleur. De oor waarin die dame heeft geschoten is laag. Totaal onervaren personeel blijkt achteraf. Lucardi wij hebben het gevoel dat jullie personeel onze dochtertje heeft verminkt. Wij willen een deugelijke oplossing. Wij hebben bon, video van het gebeuren en foto\’s beschikbaar!

Deugelijke oplossing het gaat om een kind van 18 maanden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dsgg