Klacht: Gaatjes schieten gaat fout

op 18 oktober 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Vandaag op Dinsdag 18 Oktober 2016 ben ik bij de Lucardi in Rotterdam, in de beurstraverse geweest om gaatjes te laten prikken. In eerste instantie ging alles goed totdat ik midden in de winkel moest gaan zitten om vervolgens te kijk van iedereen mijn gaatjes te laten prikken. Op dat moment was ik vooral overdonderd en liet ik ook mijn gaatjes prikken. Eenmaal thuis was het duidelijk zichtbaar dat de gaatjes scheef zaten ten opzichte van de beide oren. Ik besloot direct Lucardi Rotterdam te bellen, eenmaal mijn verhaal uitgelegt te hebben, werd er niet één keer een excuus aangeboden. Het personeel was niet vriendelijk maar kwam bij mij eerder geiriteerd over. Ik voelde me niet prettig meer in de winkel en ik durf me ook absoluut niet te wagen aan een tweede keer schieten. 1 van de personeels adviseerde me 2 dagen later terug te komen om het gaatje opnieuw te laten schieten. Maar aangezien ik absoluut niet weer midden in de winkel, op een slordige manier mijn gaatje wil laten schieten loop ik nu met 1 oorbel, en moet ik bij een andere juwelier mijn gaatje laten schieten waarbij opnieuw de kosten van het schieten bij komen kijken. Lucardi stelde mij zeer teleur.

Kosten van gaatjes schieten ter waarde van €15 ontvangen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissaling