Klacht: gaatjes scheef geschoten

op 21 juli 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb maandag middag vlak voor sluitingstijd een derde gaatje in mijn oren laten schieten. Ik heb hier toen wel in de spiegel gekeken maar mijn oor was helemaal opgezwollen en er werd gezegd dat als dit bij zou trekken hij al anders zou zitten. Toen ik thuis kwam en ik in de spiegel keek leek het gaatje in mijn rechter veel dichter bij mijn al bestaande gaatje te zitten dan die in mijn linkeroor. Ook leek het of deze een stukje lager zat. Toen ik mijn andere oorbellen indeed was het duidelijk zichtbaar. Mijn linker gaatje zat veel dichterbij en scheef tegenover de rechterkant. De winkel was echter gesloten evenals de klantenservice. Ik ben hierna op zoek gegaan naar informatie over wat te doen. Ik heb gelezen dat je ze eruit moet halen. En dat je meerdere maanden moet wachten voordat je nieuwe laat zetten. Dit omdat het risico op ontsteken of het uitscheuren naar dit gaatje groter is. Ik heb hierop de oorbellen eruit gehaald. En heb een klacht gemeld bij lucardi. Enige tijd later werd ik gebeld of ik naar de winkel kon komen, zodat ze konden zien wat het geval was. Toen ik in de winkel kwam zeiden ze dat het hun speet dat ik ontevreden was. Wel waren ze verbaasd dat de oorbellen eruit waren. Ik vertelde de reden en de vrouw achter de balie was van mening dat dit niet het geval was en dat als ik de ene goede oorbel had moeten laten zitten. Want dan had ze de ander als service nogmaals meteen geschoten. En dat op het moment dat je daar de zaak uitloopt je hoe dan ook een tevreden klant bent. Ik wilde de vrouw nog laten zien hoe de gaatjes zaten, maar hier was ze niet echt geïnteresseerd in. En daar heb ik het mee te doen. Het speet hun dat ik ontevreden was, maar ik heb ze geen spijt horen betuigen voor het scheef schieten. Ik voel mij niet serieus genomen en gerespecteerd ik ben hier behoorlijk boos over.

Ik wil graag erkenning voor het scheef schieten. En gecompenseerd worden voor de gemaakte kosten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Syl187