Klacht: Fvenezia koffie en bolletje zaden beschiit.

op 14 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In de reclame is venezia koffiebonen in de aanbieding van €8,99 voor € 5,99.
Tot mijn verbazing niet te krijgen bij de XL AH, verschillende keren langs geweest, kreeg ook de kortingsbon niet. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Het winkel meisje wist ook niet waar ze moesten staan, terwijl ze zei dat ze wel er wel geweest zijn ze had ze nl zelf gekocht, wijs me dan waar ze staan. Waarop ze antwoorde als er bij de koffie niets staat, zijn ze er niet, zonder er verder naar toe te lopen. En verder te praten met de andere winkelmeisjes.

Ook het heerlijke zaden volkoren beschuit in geen enkele AH winkel meer te krijgen, jammer, conclusie ben genoodzaakt om naar een andere super markt b.v JUMBO te gaan , die verkopen het wel en als de reclame uitverkocht of niet geleverd is, wordt er daar een oplossing naar gezocht

Bij het betalen van de boodschappen, kan je ineens ook niet meer betalen met een vol boekje zegels, moet je eerst inleveren bij de klanten service.

Heb de boodschappen dus laten liggen, ga niet 3 keer in de rij staan.

Beloofde aanbieding ook idd in de winkel aanwezig is en beter geholpen wordt. En net alleen eigen merk aanwezig is zodat je gedwongen wordt die te kopen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margamajo