Klacht: wel betaald, niet geleverd

op 29 april 2015 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Furnies.nl

Heeft op 30 april 2015 om 07:52 geantwoord

Geachte heer, mevrouw, De webshop Furnies.nl is in juni 2014 aangekocht door Basics B.V. gevestigd in Emmen en betreft geen doorstart. Basics b.v. staat helemaal los van Furnies BV die niet zo netjes met haar klanten is omgegaan. Alle ellende die Furnies BV veroorzaakt heeft, staat helemaal los van Basics BV. Basics B.V. is een vooruitstrevend bedrijf waar service hoog in het vaandel staat. Tevens wordt dit bedrijf gerund door zeer vakkundige mensen die veel kennis hebben van de producten die Furnies verkoopt. Naast bezorging in heel Nederland en België biedt www.Furnies.nl haar klanten ook de mogelijkheid zijn of haar bestelling af te halen in het magazijn te Emmen. Het betreft geen doorstart maar een nieuwe onderneming waarin alleen de webshop is aangekocht zonder rechten en plichten. Kort naar de aankoop van Furnies.nl is Furnies.nl dubbel gecertificeerd door Thuiswinkel Waarborg en Webshop Keurmerk en beschikt Furnies.nl over een veilige betaalomgeving middels SSL verbinding waardoor u 100% veilig winkelt. Basics BV wil gedupeerde klanten tegemoet komen door middel van een kortingsbon op een nieuwe aankoop. Indien u daar gebruik van wenst te maken dan kan u mailen naar klantenservice(@)furnies.nl Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ons ook altijd bellen. Met vriendelijke groet, Basics BV Furnies.nl 0591561908

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Furnies.nl beoordeeld.

Bericht van Furnies.nl

5 jaren geleden - Zoals gezegd heeft u destijds besteld bij Furnies B.V. Wij van Basics B.V. raden u aan contact op te nemen met de curator van Furnies B.V.Met vriendelijke groet, Furnies.nl - Basics B.V.

Heeft op 22 maart 2018 om 13:51 geantwoord

Heb tot op heden nog niet de bestelde goederen of restitutie ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door snkachnl