Klacht: Wel betaald niet geleverd

op 09 januari 2014 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Op 20 mei 2013 een wandgarderobe met spiegel besteld en direct betaald on line. Twee dagen daarna berichtje ontvangen dat Furnies zo goed als zeker failliet gaat. Dag daarvoor nog met magazijn medewerker gesproken over beschikbaarheid.
Ongelofelijk dat je bewust als bedrijf nog betalingen accepteert als je tent zo goed als failliet is. Schandalig!

Geld terug.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Furnies.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Furnies.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Furnies.nl

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw,De webshop Furnies.nl is in juni 2014 aangekocht door Basics B.V. gevestigd in Emmen. Basics b.v. staat helemaal los van Furnies BV die niet zo netjes met haar klanten is omgegaan. Alle ellende die Furnies BV veroorzaakt heeft staat helemaal los van Basics BV. Basics B.V. is een vooruitstrevend bedrijf waar service hoog in het vaandel staat. Tevens wordt dit bedrijf gerund door zeer vakkundige mensen die veel kennis hebben van de producten die Furnies verkoopt. Naast bezorging in heel Nederland en België biedt Furnies haar klanten ook de mogelijkheid zijn of haar bestelling af te halen in het magazijn te Emmen.Kort naar de aankoop van Furnies.nl is Furnies dubbel gecertificeerd door Thuiswinkel Waarborg en Webshop Keurmerk en beschikt Furnies.nl over een veilige betaalomgeving middels SSL verbinding waardoor u 100% veilig winkelt. Verder heeft het nieuwe Furnies het assortiment nog verder uitgebreid met merken als; Steinhauer Lampen, Dyyk, Light & Living en Timzowood Living. Naast het exlcusieve merk Davidi Design zijn er nog een tweetal exclusieve merken opgenomen in het zeer uitgebreide assortiment van Furnies.nl: Synchro Verlichting en Expo Lightning.Furnies biedt de volgende betaalmogelijkheden:- Pin (enkel in ons magazijn te Emmen) - Onder rembours (Furnies brengt hierover €25,00 extra in rekening, vanwege de kosten die koeriersdiensten rekenen voor deze manier van betalen. - iDeal - Mister Cash (voor klanten in België) - BankoverboekingWaarom shoppen bij het nieuwe Furnies?- 30 dagen retourrecht - Professioneel advies - Veilige betaalomgeving (SSL) - Uitgebreid assortiment - Verzenden of afhalen - Altijd de beste prijs - Thuiswinkel Waarborg - Webshop Keurmerk - Gratis Bezorging vanaf €100,-Basics BV kan u tegemoet komen door middel van een kortingsbon op een nieuwe aankoop.Indien u daar gebruik van wenst te maken dan kan u mailen naar klantenservice(@)furnies.nlMochten er nog vragen zijn dan kunt u ons ook altijd bellen.Met vriendelijke groet,Basics BV Furnies.nl 0591561908

Furnies.nl

Heeft op 30 november 2014 om 13:25 geantwoord

Reactie geplaatst dat de webshop furnies.nl met ingang van juni 2014 is aangekocht uit de failliete boedel van Furnies BV door Basics BV en dit geen doorstart van furnies.nl maar een nieuwe start.

Alle klachten die gemeld zijn door bertparlevliet