Klacht: uitstel wordt afstel

op 30 november 2014 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Furnies.nl

5 jaren geleden - Beste,Dit zijn problemen die veroorzaakt zijn door Furnies BV. Basics bv kan u alleen compenseren middels een tegoedbon op een volgende aankoop. Een kleine kans voor compensatie is om uw vordering bij de curator van Furnies BV neer te leggen.

Furnies.nl

Heeft op 01 december 2014 om 01:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

U kan de vordering altijd nog indienen bij de curator van Furnies BV. Basics BV staat hier helemaal los van en kan dit probleem ook niet oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Furnies.nl beoordeeld.

Heeft op 02 december 2014 om 12:26 geantwoord

Als BASICS BV de naam FURNIES BV voert dan zijn niet alleen de lusten maar ook de lasten voor rekening van BASICS.BV.

Bericht van Furnies.nl

5 jaren geleden - Er is geen sprake van dat Basics BV de firma Furnies BV of Furnies.nl overgeomen heeft. Basics BV heeft de webshop Furnies.nl gekocht uit de failliete boedel van Furnies BV zonder plichten.

Reactie van de melder van de klacht folkers2

5 jaren geleden - waarom reageert BASICS BV dan op mijn klacht?

Alle klachten die gemeld zijn door folkers2