Klacht: terugbetaling wegens niet meer verkrijgbaar

anhu1 op 30 januari 2013 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

update: op 7/2 eindelijk mijn geld ontvangen, hoe dat lees je bij suggestie.
Wettelijk gezien hadden ze binnen 30 dagen moeten terugbetalen.

Op 21/11 bureaustoel agnatio red besteld van 279€ en direct betaald via mijn mastercard (dit bedrag is van mijn rekening gegaan).Hun klantenservice is moeilijk bereikbaar, meerdere dagen proberen te bellen voor er uiteindelijk wordt opgenomen en op mails wordt er ook niet geantwoord. Die bureaustoel blijkt niet meer leverbaar in die kleur maar ik heb hier nooit geen mail over ontvangen (ook niet in spam). Ze zouden het bedrag terug overmaken dus alle gegevens daarvoor via mail aan hen doorgegeven maar ik heb nog steeds niets terug betaald gekregen en ook geen enkele mail terug gekregen.

Ik wil mijn geld 279€ euro terug aangezien zij de stoel niet kunnen leveren en beloofde dit bedrag terug over te maken.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Furnies.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Furnies.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Furnies.nl

Heeft op 30 november 2014 om 18:31 geantwoord

Op 7-2-2013 is deze klant terugbetaald

Alle klachten die gemeld zijn door