Klacht: Stoelen besteld, betaald maar nooit geleverd en contact niet meer mogelijk

op 31 mei 2013 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 6 maart een bestelling geplaatst van 6 eetkamerstoelen (in totaal iets meer dan 700€) en werden daarna afgescheept toen we contact opnamen i.v.m. levering. Nu geen contact meer mogelijk…

Gewenste Oplossing:

Levering binnen 1 week of terugbetaling!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Furnies.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Furnies.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Furnies.nl

Heeft op 30 november 2014 om 19:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

De webshop furnies.nl is met ingang van juni 2014 is aangekocht uit de failliete boedel van Furnies BV door Basics BV en dit betreft geen doorstart van furnies.nl maar een nieuwe start. Basics BV wil gedupeerde klanten tegemoet komen door middel van een kortingsbon op een nieuwe aankoop. Indien u daar gebruik van wenst te maken dan kan u mailen naar klantenservice( @ )furnies.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jaenen-Berghmans