Klacht: Oplichting

op 28 mei 2013 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

22 april 2013 bestelling geplaatst, maar die is tot op heden niet geleverd.
In week 18 gebeld en we zouden in week 19 terug gebeld worden op een afspraak te maken voor een levering. Geen telefoontje ontvangen.
Ik zelf nogmaals gebeld en toen kreeg ik Rob aan de lijn. Hij heeft aangegeven dat ik morgen door hem terug gebeld zou worden, maar je raad het al.
Ik heb via de KVK de volgende nummer kunnen achterhalen 06-575 797 87, maar die man zegt dat hij niet de eigenaar is maar hij wordt gek gebeld. Hij weigert alleen zijn tel te veranderen.

Geld terug, want dit is oplichterij.
Ik werk hard voor mijn geld en dit is pure diefstal.
Klacht zal ook worden gemeld aan thuiswaarborg.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Furnies.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Furnies.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Furnies.nl

Heeft op 30 november 2014 om 19:44 geantwoord

De webshop furnies.nl is met ingang van juni 2014 is aangekocht uit de failliete boedel van Furnies BV door Basics BV en dit betreft geen doorstart van furnies.nl maar een nieuwe start. Basics BV wil gedupeerde klanten tegemoet komen door middel van een kortingsbon op een nieuwe aankoop. Indien u daar gebruik van wenst te maken dan kan u mailen naar klantenservice( @ )furnies.nl

5 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Furnies.nl is afgesloten door de melder van de klacht.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Furnies.nl beoordeeld.

Heeft op 08 december 2014 om 14:58 geantwoord

Basics BV geeft aan dat het een nieuwe start is, maar geen doorstart. Website is niet veranderd, naam is niet anders en mailadres is gelijk gebleven. Ik vind het een beetje vreemd om dan aan te geven er geen sprake is van een doorstart. Ik komt mij niet geloofwaardig over en zou eerst een bestelling plaatsen en dan pas betalen d.m.v after-pay.

Alle klachten die gemeld zijn door RSJ