Klacht: onstabiele salontafel

op 13 januari 2015 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik weet niet meer precies wanneer ik de multie color salon tafel bij jullie gekocht heb.Dit is een rond tafeltje met drie uitdraaibare plateaus.
Dit tafeltje is naarmate de tijd is verstreken steeds meer onstabiel geworden.
Ik vind de prijs kwaliteit verhouding van 165 euro die ik toen betaald heb niet in verhouding,ik heb spijt dat ik hem gekocht heb.

Gewenste Oplossing:

Het zou het op prijs stellen als ik of een andere uit kan zoeken of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Furnies.nl

Heeft op 13 januari 2015 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Brouwer,

Het verbaasd ons enorm om via Klacht.nl uw ontevredenheid over een product wat u op 9 januari 2013 heeft gekocht.
Een telefoontje of e-mail naar ons toe was meer op zijn plaats geweest.
U heeft deze salontafel gekocht bij Furnies B.V.
In juni 2014 heeft onze firma Basics B.V. deze webwinkel overgenomen.

Gezien de leeftijd van deze salontafel kunnen wij helaas uw klacht niet in behandeling nemen.
Tevens is de garantietermijn al ruimschoots verstreken.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Furnies.nl – Basics B.V.
Hoofdstraat 143-b
7811 EL Emmen
The Netherlands
T) +31-(0)591-561908
E) klantenservice@furnies.nl
W) www.furnies.nl
KvK (Chamber of Commerce): 603 471 98
BTW / VAT: NL853868979B01

Reactie van de melder van de klacht Ticolientje

5 jaren geleden - Mijn klacht is niet opgelost en zal ook niet opgelost worden want in een email kreeg ik te horen dat furnies failliet is en de garantie termijn is verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ticolientje