Klacht: Meidenkast nog steeds niet geleverd

op 01 juni 2013 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Half april 2013 een kast besteld bij Furnies voor 649 euro, zou binnen 5 dagen geleverd worden……nou vergeet het maar. Nog steeds geen kast binnen, al verschillende mails gestuurd waarop overigens wel geantwoord wordt. Maar de toezeggingen in de mail worden nooit nagekomen. Ik zou geen enkele bestelling doen bij dit bedrijf, doen gewoon niet wat ze beloven. Site ziet er erg professioneel uit maar dat zijn de medewerkers zeker niet, jammer!!!!

Dat ik nu eindelijk de bestelde kast geleverd krijg.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Furnies.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Furnies.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Furnies.nl

Heeft op 30 november 2014 om 19:35 geantwoord

De webshop furnies.nl is met ingang van juni 2014 is aangekocht uit de failliete boedel van Furnies BV door Basics BV en dit betreft geen doorstart van furnies.nl maar een nieuwe start. Basics BV wil gedupeerde klanten tegemoet komen door middel van een kortingsbon op een nieuwe aankoop. Indien u daar gebruik van wenst te maken dan kan u mailen naar klantenservice( @ )furnies.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Nekkers