Klacht: Lampen besteld en betaald alleen nooit geleverd en contact krijgen is onmogelijk!

op 02 januari 2014 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Wij hebben vorig jaar Maart een bestelling geplaatst van 2 lampen (in totaal iets meer dan €100. En werden daarna afgescheept toen we contact opnamen i.v.m. levering. Nu geen contact meer mogelijk…

Geld terugkrijgen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Furnies.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Furnies.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Furnies.nl

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw,De webshop Furnies.nl is in juni 2014 aangekocht door Basics B.V. gevestigd in Emmen. Basics b.v. staat helemaal los van Furnies BV die niet zo netjes met haar klanten is omgegaan. Alle ellende die Furnies BV veroorzaakt heeft, staat helemaal los van Basics BV. Basics B.V. is een vooruitstrevend bedrijf waar service hoog in het vaandel staat. Tevens wordt dit bedrijf gerund door zeer vakkundige mensen die veel kennis hebben van de producten die Furnies verkoopt. Naast bezorging in heel Nederland en België biedt www.Furnies.nl haar klanten ook de mogelijkheid zijn of haar bestelling af te halen in het magazijn te Emmen. Het betreft geen doorstart maar een nieuwe onderneming waarin alleen de webshop is aangekocht zonder rechten en plichten.Kort naar de aankoop van Furnies.nl is Furnies.nl dubbel gecertificeerd door Thuiswinkel Waarborg en Webshop Keurmerk en beschikt Furnies.nl over een veilige betaalomgeving middels SSL verbinding waardoor u 100% veilig winkelt.Basics BV wil gedupeerde klanten tegemoet komen door middel van een kortingsbon op een nieuwe aankoop. Indien u daar gebruik van wenst te maken dan kan u mailen naar klantenservice(@)furnies.nl Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ons ook altijd bellen.Met vriendelijke groet, Basics BV Furnies.nl 0591561908

Furnies.nl

Heeft op 30 november 2014 om 13:40 geantwoord

De webshop furnies.nl is met ingang van juni 2014 is aangekocht uit de failliete boedel van Furnies BV door Basics BV en dit betreft geen doorstart van furnies.nl maar een nieuwe start.

Alle klachten die gemeld zijn door Michael de Graaf