Klacht: lamp besteld, wel betaald nooit geleverd!!!

op 29 april 2015 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Dag,
Op 28-05-2013 heb ik een lamp besteld op de site furnies.nl. Na veel heen en weer gemaild te hebben over de levering en gebeld te hebben is gebleken dat ze in een faillissement waren beland. Mijn lamp of geld nooit terug gekregen. Wat erg dat het bedrijf weer een doorstart heeft gemaakt terwijl er nog gedupeerden zijn. Kunnen jullie nog wat betekenen?
Groeten

Als ik het aankoopbedrag van €139,- terug heb!!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Furnies.nl

Heeft op 30 april 2015 om 07:51 geantwoord

Geachte heer, mevrouw, De webshop Furnies.nl is in juni 2014 aangekocht door Basics B.V. gevestigd in Emmen en betreft geen doorstart. Basics b.v. staat helemaal los van Furnies BV die niet zo netjes met haar klanten is omgegaan. Alle ellende die Furnies BV veroorzaakt heeft, staat helemaal los van Basics BV. Basics B.V. is een vooruitstrevend bedrijf waar service hoog in het vaandel staat. Tevens wordt dit bedrijf gerund door zeer vakkundige mensen die veel kennis hebben van de producten die Furnies verkoopt. Naast bezorging in heel Nederland en België biedt www.Furnies.nl haar klanten ook de mogelijkheid zijn of haar bestelling af te halen in het magazijn te Emmen. Het betreft geen doorstart maar een nieuwe onderneming waarin alleen de webshop is aangekocht zonder rechten en plichten. Kort naar de aankoop van Furnies.nl is Furnies.nl dubbel gecertificeerd door Thuiswinkel Waarborg en Webshop Keurmerk en beschikt Furnies.nl over een veilige betaalomgeving middels SSL verbinding waardoor u 100% veilig winkelt. Basics BV wil gedupeerde klanten tegemoet komen door middel van een kortingsbon op een nieuwe aankoop. Indien u daar gebruik van wenst te maken dan kan u mailen naar klantenservice(@)furnies.nl Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ons ook altijd bellen. Met vriendelijke groet, Basics BV Furnies.nl 0591561908

Alle klachten die gemeld zijn door nellekevand