Klacht: Geen levering, geen klantenservice

op 29 mei 2013 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Ik heb 20 april een kroonluchter bij dit bedrijf besteld, levertijd zou 5 werkdagen bedragen. Na een week niets gehoord te hebben zelf contact opgenomen met de ‘klantenservice’ en de kroonluchter zou uiterlijk 6 mei geleverd worden. De bestelling is binnen de aangegeven levertijd niet geleverd.
Opnieuw contact opgenomen met de ‘klantenservice’ en de kroonluchter zou eind week 20 (16 / 17 mei) binnenkomen. Wederom is de bestelling binnen de aangegeven levertijd niet geleverd. Tevens heb ik niets meer van Furnies vernomen.

E-mails worden niet meer beantwoord en ook de telefonische ‘klantenservice’ is onbereikbaar. Inmiddels is het 29 mei en nog steeds geen bestelling geleverd. Furnies heeft nog twee weken de tijd om mijn geld terug te storten, anders volgen er juridische maatregelen om mijn geld zelf terug te halen.

Geld terug.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Furnies.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Furnies.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Furnies.nl

Heeft op 30 november 2014 om 19:40 geantwoord

De webshop furnies.nl is met ingang van juni 2014 is aangekocht uit de failliete boedel van Furnies BV door Basics BV en dit betreft geen doorstart van furnies.nl maar een nieuwe start. Basics BV wil gedupeerde klanten tegemoet komen door middel van een kortingsbon op een nieuwe aankoop. Indien u daar gebruik van wenst te maken dan kan u mailen naar klantenservice( @ )furnies.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ivyne