Klacht: Artikel besteld en betaald maar niet ontvangen

op 02 oktober 2013 over Furnies.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 mei heb ik een Joris Salontafel besteld en ook direct betaald. Ik heb het artikel echter nooit ontvangen.
Ik ben lang aan het lijntje gehouden met verhalen over een overname, maar uiteindelijk heb ik tot nu toe nog niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

ik zou graag het betaalde bedrag van € 169,- terugstort zien op mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Furnies.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Furnies.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Furnies.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Furnies.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Furnies.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Furnies.nl

Heeft op 30 november 2014 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

De webshop furnies.nl is met ingang van juni 2014 is aangekocht uit de failliete boedel van Furnies BV door Basics BV en dit betreft geen doorstart van furnies.nl maar een nieuwe start. Basics BV wil gedupeerde klanten tegemoet komen door middel van een kortingsbon op een nieuwe aankoop. Indien u daar gebruik van wenst te maken dan kan u mailen naar klantenservice(@)furnies.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Furnies.nl beoordeeld.

Heeft op 01 december 2014 om 10:15 geantwoord

Er wordt aangegeven dat mijn klacht is opgelost, maar dat zie ik helaas anders.
Ik heb 169 Euro uitgegeven en daarvoor niets ontvangen. Nu wordt mij een kortingsbon aangeboden. Ik heb niets aan een kortingsbon omdat ik geen bestelling ga plaatsen bij Furnies. Er is slecht een oplossing mogelijk, en dat is het bedrag van 169 Euro terugstorten op mijn bankrekening.

Alle klachten die gemeld zijn door DirkVinke