Klacht: Mislukte foto’s

op 08 februari 2019 over Fujifilm in de categorie Fotoservice

Ik heb bij de hema een wegwerpcamara van fujifilm gekocht, deze vervolgens weer ingeleverd bij de hema, die de camera heeft teruggestuurd naar fujifilm om te foto’s te ontwikkelen. Deze foto’s bleken echter volledig te zijn mislukt. Ik heb ze teruggebracht naar de hema, die ze vervolgens weer terug hebben opgestuurd naar fuji film. Fuji film stuurde de foto’s weer terug naar de hema met het nieuws dat de film is gesluierd, er is licht bij het rolletje gekomen waardoor de foto’s zijn mislukt. Dit kan komen doordat de camera niet lichtdicht was of doordat de camera is geopend. Ik heb de camera nooit geopend. Fuji schijnt echter geen verantwoordelijkheid te willen nemen, de hema ook niet. Toch wil ik graag mijn geld terug (€20), aangezien het in ieder geval niet mijn schuld is, en ik nu heel veel leuke herinneringen kwijt ben.

Ik ben tevreden zodra fuji film of de hema verantwoordelijkheid neemt en ik mijn geld voor de camera en het afdrukken terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fujifilm

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fujifilm nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mauda