Klacht: Slechte service

op 22 maart 2014 over Frontrunner in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb ongeveer 3 weken geleden grijze Vans gekocht bij de Frontrunner, helemaal blij. Na 1 week gedragen te hebben begon de schoen aan de voorkant te verkleuren (waar je schoen buigt met lopen werd blauw, het leek wel een penstreep). Ik dacht dat dit misschien een vlek was, dus heb ik geprobeerd het weg te halen. Vervolgens werd de schoen eigenlijk blauwer. Ik vond dit maar vreemd en ben daarom terug gegaan naar de Frontrunner (7 euro heen en weer met het openbaar vervoer). Eerst werd ik beschuldigd dat ik de schoenen in de wasmachine had gedaan, na gezworen te hebben dit niet te hebben gedaan (ik heb ze tenslotte pas net!) lag volgens hen de reden in het feit dat ik erop gewreven had (om ze schoon te krijgen). Ik legde uit dat de blauwe streep aan de voorkant niet door wrijven kon komen en die er toch al echt zat. Na overlegd te hebben met haar filiaalmanagers bleek dat dit bij de stof hoorde volgens hen, want het was ‘denim’ (ofwel spijkerbroekstof) en dat hij nog wel blauwer zou worden. Ik zei dat ik dat nogal vreemd vond, omdat hiervan NIKS aan mij is verteld bij mijn aankoop en ik tenslotte GRIJZE Vans wilde en geen BLAUWE. Op ieder antwoord wat ik had was het ‘ja maar dat is de stof’ en dat ze mijn schoenen niet konden vergoeden, want het was geen klacht (?!?!) er was namelijk niks stuk. Na een half uur te hebben gediscussieerd te hebben en een flut aanbod ben ik weggegaan want er viel niet te spreken met ze. Wat mij het meest dwars zit is de manier waarop ze met mij zijn omgegaan. Vanaf het moment dat ik de schoenen liet zien werd ik eigenlijk al niet serieus genomen en kreeg ik het idee dat er naar redenen werd gezocht om mij niet het bedrag of de schoenen te vergoeden. BELACHELIJKE SERVICE.

Wanneer ik of nieuwe Vans krijg of mijn aankoopbedrag terug krijg (40 euro).

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Frontrunner over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MarshaJ